Descriere
Dischete demachiante Nivea 80buc
Contin 100% bumbac raman intacte in timpul folosirii si nu cauzeaza iritatii ale tenului.
Îndepărtează machiajul și curăță tenul, utilizate împreună cu un demachiant.
Zona corporala | Ten Ochi |
Utilizat pentru | Demachiere Ingrijire |
Tip produs | Discuri demachiante |
Tip | Clasic |
Tipul de ten | Uscat Gras Mixt Cu imperfectiuni Sensibil Matur Normal |
Material | Bumbac |
Beneficii | Purificator |
Proprietati | Demachiere Ingrijire |
Numar bucati | 80 |
Gaseste-ne si pe social media!
Vă invităm să vizionați produsele și în magazinul nostru de pe B-dul Poitiers nr. 14 sau in Showroom-ul de pe Strada Basarabia 18, Brătuleni, Iași. Pentru cantitati mai mari, preturile pot fi negociate.
Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la:
Telefon: +40750 758 386
Email: comenzi@ambalaje-horeca.ro
Gasiti toata gama pentru ingrijire personala aici:
Toate fotografiile produselor si descrierile prezentate au caracter informativ, si pot diferi fată de produsul vandut.
Fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor.
Designul, culorile, formele, alte caracteristici ale produselor sau ambalajele pot diferi in realitate fata de cele din imaginile de pe site.
Caracteristicile descrise sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila din partea producatorilor produselor.
Nicio prezentare, fotografie sau descriere nu obliga firma producatoare sau pe noi, in niciun fel fata de client.
Va multumim pentru intelegere!
DESPRE NIVEA:
NIVEA este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezinta expresia inovatiei si calitatii superioare in sfera produselor destinate ingrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari si mai importante branduri globale. Manifestand mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marca de ingrijire personala, devenind parte din familie.
*Sursa: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand in categoriile: ingrijirea Corpului, ingrijirea Fetei si ingrijirea Mainilor; in ceea ce priveste valoarea de vanzare cu amanuntul, in 2012.