Întrebări Frecvente → Ambalaje Horeca
Ambalaje horeca gama larga de produse de unica folosinta

Contactează-ne

Coșul meu

Transport Gratuit

Livrarea este gratuită în toată România

Banii înapoi garantat

Plătiți cash sau cu card bancar la livrare.

Pentru orice întrebare

poți să ne contactezi 24 / 7

Discount pentru membri

Oferim cele mai bune prețuri

Întrebări frecvente

Nu avem un showroom fizic. Dar, puteți să ne contactați și vă vom ajuta cu orice putem 

Avem o gamă variată de produse, dar nu le producem noi din păcate. Noi cooperăm direct cu producătorii așadar mobila ajunge direct la dvs fără alte părți.

Puteți să returnați comanda timp de un an de la ziua în care ați primit-o și veți primi banii înapoi în totalitate, deși mobile trebuie să fie pusă în pachet exact așa cum ați primit-o.

Noi avem o gamă variată de mobilă și suntem aproape siguri că veți găsi ceva pe dimensiunile pe care le cautați. Cu toate acestea, ne pare rău, dar nu putem comanda mobilă de dimensiuni diferite, altele decât cele descrise sub produs. Spuneți-ne doar ce căutați, poate putem să vă ajutăm 

Doar conținutul unui set de bucătărie combinat de noi poate fi schimbat. Seturile standard de bucătărie care sunt deja oferite de către producător nu pot fi schimbate. Deși dvs ați putea să comandați setul și să nu folosiți anumite piese de care nu aveți nevoie. Este o variantă mai ieftină decât să comandați fiecare componentă separat. Puteți să adăugați sertare extra la setul de bucătărie : ) De asemenea, noi putem să comandăm un set de bucătărie potrivit dorințelor dvs.

Toate prețurile produselor sunt scrise lângă acestea. Dacă există opțiuni extra pentru selectarea prețului, acestea se vor ajusta automat, iar site-ul se va reîmprospăta imediat.

Prețurile includ TVA și livrarea gratuită în București și în regiunile din jurul acestui oraș.

Discountul se va aplica cât timp este afișat pe site. Dacă prețul se va schimba în cel la care nu sperați, prețul cel vechi va rămâne doar pentru dvs. Dacă prețul scade, scade și pentru dvs.

Durata medie de livrare este înscrisă sub fiecare produs separat. Fiecare produs are un termen diferit de livrare pentru că produsele sunt făcute de producători diferiți.

Toate produsele primesc garanție 24 de luni. Dacă se întâmplă ceva, nu vă vom lăsa la greu 

Există mai multe metode de plată din care puteți alege: transfer bancar, plata cu cardul bancar la livrare sau cu cash la livrare. Plățile prin transfer bancar trebuie să fie realizate cu câteva zile înainte de livrare. Șoferul nu are voie să lase mobila la cineva care nu a făcut plata în totalitate.

Livrarea este gratuita in toata Romania.

Puteți plasa o comandă pe site sau trimițându-ne un e-mail la info@mobilier1.ro cu numele dvs complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un număr de telefon de contact, metoda preferată de plată, o listă de produse și opțiuni pe care doriți să le includem în comandă. Puteți să ne contactați și la 0752 288 154 și vom face tot posibilul pentru a vă ajuta

Puteți să ne contactați la nr de telefon +40 752 288 154 sau pe email la office@ambalaje-horeca.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.

Toți clienții noștrii au o factură TVA.

Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la +40 752 288 154 sau la office@ambalaje-horeca.ro

Noi încercăm mereu să livrăm comanda la o oră potrivită pentru dvs. Cu cel puțin cu o zi înainte de livrare, vă vom suna pentru a vă informa de sosirea comenzii și pentru a vă oferi o oră aproximativă pentru livrarea de a doua zi. De asemenea, în timpul zilei de livrare, șoferul vă va suna pentru a vă informa de sosirea lui.

Dacă ați ales serviciul ca șoferul să vă care mobila în apartament sau în casă, da. În caz contrar, noi vom livra mobila gratuit la cea mai apropiată zonă în care putem ajunge cu mașina iar de acolo o veți transporta dvs. Dacă veți avea nevoie de servicii de mutare, va trebui să le selectați atunci când plasați comanda sau le puteți cere până în ziua de livrare. Deși nu toată mobila poate fi cărată de către șoferul însuși, deoarece unele piese sunt prea grele pentru o singură persoană, ar trebui să vă asigurați că aveți pe cineva care să vă ajute să o duceți în casă

Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau cu piese lipsă, vă rugăm să ne contactați la +40 752 288 154 sau la office@ambalaje-horeca.ro și ar trebui să menționați numărul piesei lipsă sau deteriorate potrivit instrucțiunilor. De asemenea, ar trebui să ne trimiteți o poză pe email la info@mobilier1.ro deoarece noi o vom trimite mai departe la producător. Producătorul este obligat să vă înlocuiască piesa în 15-45 de zile lucrătoare după înregistrarea garanției (citește mai multe despre asta aici).

Dacă vreți să returnați mobila, anunțați-ne (pe email la office@ambalaje-horeca.ro sau la nr de telefon +40 752 288 154. E important ca mobila să nu fi fost asamblată și să fie încă în cutiile originale. Mobila returnată va fi ridicată în 15-20 de zile. Banii vor fi returnați după ce mobila va fi preluată prin transfer bancar (citiți mai multe despre asta aici).

Universul ambalajelor de care ai nevoie!

Copyright © 2024 SC Sermob Design SRL, CUI: RO 16493339, Nr. ONRC J22/1157/2004